søndag den 29. maj 2011

skønweekend.dk

Fredag var jeg i skole, og så bagefter på arbejde til kl 18. Da jeg fik fri var jeg helt smadret^^.. Og så tog jeg hjem til Sabine, hvor vi brokkede os over hvor indviklede tingene er blevet for os begge. HAR BRUG FOR MEDVIND!!!! Give me some :) .. Og så lavede vi forresten en 'kontakt annonce' om at vi søger lejlighed i kbh, som vi skal printe ud og sætte om rundt omkring.- Den blev ret go', og med billede endda :D

Lørdag var jeg bare hjemme og slappe af, og så fik vi gæster, så vi fik god mad og vin.
&& nu har jeg endelig sagt til mon moar at jeg er begyndt at ryge igen .. i know im stupid !!
Senere på aftnen mødes jeg med Fødselsdagsbarnet, Sabine og Trine og så tog vi på Vela.
Og der var sku lebbe-FIGHT, HAHAHHAHAH xD Senere kom Nina med hendes ven. Rigtig hyggeligt.
Tog hjem omkring kl 3. Jeg orkede ikke regnvejret så tog en taxa hjem :)

Idag, har jeg været hjemme hos mine dejlige oldeforældre og bagefter tog jeg i biffen med brormand <3
TØMMERMÆND I THAILAND, er fuuuuuun !!! Se den !! :D
Derefter var jeg virkelig smadret og træt, men det stoppede mig ikke i at tage hjem til Nathalie og drikke kaffe og spise pizza <3 hygge hygge.

Alt i alt har det været en skøn weekend <3 men alt for kort !!
I morgen skal jeg på Rigshospitalet og ha taget røgentbillede.. Sara joiner mig heldigvis :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar