søndag den 5. juni 2011

Weekend

I fredags var jeg til frisøren og blive klippet (Nej kneppet:D ) ahhaha ej , og bagefter jeg jeg hjem til Sabine sammen med Christina, hvor Trine og Camilla også var, Vi havde et kreativ Unicorn møde. Men masser af klippe klister & GLIMMER

Så tog jeg hjem og prøvede at farve mit hår blondt. Og OMG det gik ikke så godt. Det er blevet pisgult/orange :/ .. ew! Og affarvede det endda 3 gange :O
Så i morgen efter skole tager jeg i Matas og køber sådan en farve der skulle fjerne det gule. :) Krydsre fingre for det virker. btw jeg har herre stærkt hår. Det kan bare holde til alle kemikalier ;)

Nåå men i lørdags tog jeg i Dyrehaven med næsten hele min familie, herre hyggeligt!! <3
Og derefter tog jeg til Sabine og Trines (børne)fødselsdags fest. Det var rigtig hyggeligt, selv om halvdelen ikke dukkede op. Total dårlig stil!!!
Men vi hyggede alligevel og spillede 'Jeg har aldrig' og 'S, p eller k' :D
&&& self før det lavede vi sækkeløb, æggeløb(eller hvad det nu hedder) Og kongespil :)
Og var først hjemme kl 4 så har været rigtig træt idag.. 

Men jeg tog alligevel hjem til min morfar og nød solen, og derefter så hyggede jeg med Nathalie på bryggen <3 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar